خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

#روز_هفتم


.

.

.

.

امروز هم مثل روزهای قبل ابتدا ۱۰ موهبتتان را یاد داشت کنید و صمیمانه بابت داشتنشان از خداوند تشکر میکنیم
۲. موردی منفی را که در زندگیت وجود دارد و میخواهی آنرا متحول کنی انتخاب کن و دنبال ده مورد قابل شکرگذاری در آن باش.مثلا اگر رابطه ات با پدرت خوب نیست بنویس از پدرم متشکرم که وقتی بچه بودم با من بازی میکرد یا از پدرم متشکرم که خیلی به من اهمیت میدهد ده مورد را کامل کن.
امروز حواست باشد که هیچ فکر منفی نکنی.اگر متوجه شدی فکر منفی شده فوری یک مورد مثبتش را به یاد بیاور و بگو اما من باید برای …..خدا را شکر کنم.
۳. شب قبل از خواب موهبتهایمان را مرور میکنیم و بابتشان از خداوند تشکر میکنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.