خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

به خودم افتخار میکنم

به خودتان افتخار کنید؛


همواره خودتان را تایید کنید، خودتان را هرروز در آغوش بکشید، با خودتان صحبت کنید و با تمام وجود به خود بگویید که من به تو افتخار میکنم، عاشقانه صحبت کردن با خویش را تمرین کنید ، روح شما بیشتر از هر تفریح، هر شادی و هر موفقیتی به تایید و تحسین خودتان احتیاج دارد، هر روز مواردی را که در آن قابل تحسین هستید را به خود یادآوری کنید و بابتش از خود و خدایتان سپاسگزاری نمایید.


عشق ، محبت و شادمانی چیزهایی هستند که ابتدا باید از درونتان برخیزند و سپس از بیرون شما را در برگیرند، خودتان را دوست داشته باشید، وابسته به دوست داشته شدن و عشق دیگران نباشید، هر تایید و تشویق از سوی شما انرژی بی حد و مرزی است که باعث انگیزه به زندگی ، موفقیت و نزدیک شدن به پروردگارتان میشود،احترام به نفس ویژگی بارز هر انسان شاد و موفق است و قطعا شما از این امر مستثنی نیستید، شما انسانهایی شگفت انگیز، لایق و شایسته تمامی نعمتها و شادی های این کره خاکی بی نهایت زیبا هستید.

.


با خودت تکرار کن؛


من عاشق خودم هستم و بابت تمامی ویژگی های مثبتم به خودم افتخار میکنم.


در پناه پروردگار محبتها باشید..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.