خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

شکرانه

.

⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩


خدای بزرگم برای حضور پررنگت توی زندگیم ازت سپاسگزارم .

برای سلامتی خودم و خانوادم برای روابط عالی بینمون و عشق و احترامی ک بینمون هست برای اینکه توی کارامون همیشه موفق هستیم وفوق العاده خوش شانسیم و برای خونه هامون ماشین هامون جایگاه اجتماعی فوق العاده مون عزت نفس و آبرو و شخصیت اجتماعی بسیار عالیمون بی نهایت ازت سپاسگزارم ‌.


ای خدا جونم شکرت واقعا مرسی ک هستی


خدای بزرگم برای شغل بسیار خوب و مرتبط با رشته تحصیلیم بسیار ازت متشکرم


خدای بزرگم بی نهایت ازت متشکرم ک داری روزانه پیشرفتمو توی کارم بهم نشون میدی بینهایت ازت ممنونم .



خدای بزرگم ازت بخاطر ثروت بسیار عالی و فوق العاده ای ک شامل پول خونه ماشین شغل خانواده علم تحصیلات شخصیت قدرت سخنوری و جذابیت مدیریت و کاریزما دوستان بسیار عالی و جاهایی ک دستمو گرفتی ک خودم قشنگ حس کردم ک قدرتی مافوق بشر داره این پروسه رو میچرخونه اینکه میرم تو هر جمعی شخصیتم غالب میشه و همیشه یه کسایی سر راهم گذاشتی ک با تمام وجود بهم خدمت کردن و کمک کردن ک کارم راه بیفته یه جاهایی خطاهامو نادیده گرفتی ب جای اینکه مچمو بگیری دستمو گرفتی تا بلندشم بی نهایت ازت سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم.



نامردیه اگه تو سجده ی نمازم ویژه ستایشت نکنم سبحان ربی الاعلی و بحمده پروردگار من که از هر کسی بالاتر است، از هر عیب و نقصی پاک و منزّه می‌‌باشد و من مشغول ستایش او هستم.

خدایا توان شکرگزاری نعمتهاتو بهم بده مرسی ک هستی.



خدای بزرگ من از اینکه کمکم میکنی ک یه مهندس بروز و باکلاس بالای علمی باشم بی نهایت ازت سپاسگزارم



خدای بزرگ من از اینکه کمکم میکنی زبان انگلیسم عالی بشه بی نهایت ازت سپاسگزارم



خدایا از این ک من سالم و با انگیزه ی بالا هستم از اینکه بهم کمک میکنی ک عین یه گلادیاتور برای هدفهام بجنگم  بی نهایت ازت سپاسگزارم



خدایا ممنونم ک منو از لحاظ مسائل مالی همیشه تامین میکنی ای خدا جونم برای این ثروت فوق العاده ازت ممنوووووونم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.