خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

#روز_ششم

.

.

.

تمرین #شکرگزاری
#روز_ششم

۱. ده موهبتتان را بنویسید و بابت آن شکرگزاری کنید.
۲. امروز سره کار مجسم کن رییسی نامرءی داری که دنبالت می آید و تو همه ی موارد قابل شکرگذاری را یادداشت میکنی و تا جایی که میتوانی حال و هوای شکر گذاری را احساس کن.مثلا همین که شغلی داری چون خیلی ها شغلی ندارند.تلفن ،اینترنت و چاپگری که داری،افرادی که با تو کار میکنند و رابطه ی دوستانه با آنها داری و….
اگر وظیفه ات نگهداری از فرزندان و نگهداری به امور خانه است به دنبال مواردی باش که بابت آنها خدا را شاکر هستی.
تا جایی که میتوانی موارد قابل شکرگذاری را پیدا کن❤️

تمرین _روز ششم دوره شکرگزاری                                                                                                                                                                                                                        
 راز پیشرفت کارها
1⃣ گامهای یک تا سه از تمرین شمارهٔ یک را تکرار کنید، موهبتهای خود را بشمارید: لیستی بنویسید از ده موهبتی که دارید و پس از خواندن هر کدام از این موهبتها علت قدرشناسیتان را نسبت به آن بنویسید و بعد لیست را بازخوانی کنید و برای هر موهبت سه بار بگویید سپاسگزارم و احساس قدرشناسی داشته باشید.
2⃣ امروز، زمانی که سرِ کار هستید، تصور کنید که یک مدیر نامریی دارید که همه جا به دنبالتان میآید و هر وقت که شما نسبت به چیزی احساس سپاسگزاری کردید، یادداشت برمیدارد. تمرین امروزتان این است که تا آنجا که میتوانید به دنبال چیزهایی باشید که نسبت به آنها احساس سپاسگزاری دارید.
3⃣ مدیرتان را وادارید تا هر بار که احساس قدرشناسی به شما دست میدهد، یادداشتی به این ترتیب بنویسید: من به خاطر —- بسیار سپاسگزارم و تا آنجا که میتوانید احساس شکرگزاری داشته باشید.
4⃣ پیش از خوابیدن افکارتان را متمرکز کنید و کلمهٔ سپاسگزارم را برای بهترین اتفاقی که در طول روز برایتان رُخ داده بگویید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.