خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

خدایا به امید تو ... نه به امید خلق ...

❤️❤️❤️ شکرگزارم ❤️❤️❤️

برای تمرین شکرگزاری ۱۰ موهبت خود را چگونه بنویسیم؟



من عمیقا شکرگزاری خدای مهربانم هستم بابت (مثلا )دستهای سالمم

من عمیقا شکرگزار خدای مهربانم هستم بابت پدر و مادرم که همواره محبتشان را بر من دریغ نمیکردند

من عمیقا شکرگزار خدای مهربانم هستم بابت امنیت کشور عزیزم

من عمیقا شکرگزار خدای مهربانم هستم بابت تنوع آب و هوایی کشورم

من عمیقا شکرگزار خدای خوبم هستم توانستم درس بخوانم
یا حتا بابت موهبتهای کوچکترتان می‌توانید شکرگزاری کنید به این صورت:

خدایا شکرت دیروز که هوس بستنی کردم بابا اومد خونه و بستنی خریده بود

خدایا شکرت دیروز توی مهمانی همه بهم گفتند چه زیباتر شدی

خدایا شکرت امروز گوشه ی کیفم یه ۵ هزار تومانی دیدم

خدایا شکرت امروز با یه جمله ی ساده همسرمو خوشحال کردم
و....

تمرین به شدت ساده اما اثر گذار است
از فردا تمرینهای دیگری اضافه می‌شود
دوستتون دارم
لطفا لبخند فراموش نشه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.